Monster Box Promki

Zakładki

Munchkin Legendy: Oficjalna Zakładka Wiedzy Tajemnej!

Polska wersja do znalezienia tutaj.

Munchkin: Oficjalna Zakładka Zakopanego Skarbu!

Polska wersja do znalezienia tutaj.

Super Munchkin: Oficjalna Zakładka Skrzydlatego Hełmu Szybkości!

Możesz użyć tej zakładki w dowolnej grze z serii Munchkin. Zakładka może być wykorzystana w dowolnej chwili. Możesz użyć jedynie jednej zakładki (jakiegokolwiek rodzaju) na grę, chyba że zmienisz płeć. Jeśli zmienisz płeć, będziesz mógł użyć drugiej zakładki. Nie możesz użyć więcej niż dwóch zakładek na grę, choćby nie wiadomo co.

  1. Okaż wszystkim Zakładkę, by mogli nacieszyć się jej naturą superszybkości!
  2. Przedrzyj Zakładkę na pół, wzdłuż i włóż po jednej części za każde ucho. Teraz jest ona Twoim Skrzydlatym Hełmem Szybkości!
  3. W trakcie swojej następnej walki (albo obecnej, jeśli zaczęła się w momencie, gdy użyłeś Zakładki), możesz skorzystać z automatycznej Ucieczki. Do tego możesz dobrać jeden odkryty Skarb, którego bronił Potwór. Jeżeli Potwór nie bronił Skarbów, masz pecha.
  4. Jeżeli pomagałeś komuś lub ktoś pomagał Tobie, musi on normalnie rzucać na Ucieczkę. Nie bierze też Skarbu.
  5. Musisz trzymać Skrzydła za uszami tak długo, aż dobierzesz Skarb. Jeśli spadną, możesz włożyć je z powrotem.
  6. Jeżeli dasz radę trzymać Skrzydła za uszami aż do rozpoczęcia Twojej następnej tury, dobierz jeden zakryty Skarb zanim Otworzysz Drzwi. Możesz dotykać Skrzydeł, by trzymać je na swoim miejscu, ale jeżeli spadną, nie możesz już ich założyć. Jednakże jeżeli ktokolwiek inny Ci je zrzuci, dostajesz ten zakryty Skarb natychmiast.

Munchkin Bites!: Oficjalna Zakładka Mocarnej Plenipotencji

Możesz użyć tej zakładki w dowolnej grze z serii Munchkin (choć nie da Ci zbyt wiele, jeżeli użyjesz jej w grze bez Mocy). Zakładka może być wykorzystana w dowolnej chwili poza walką. Możesz użyć jedynie jednej zakładki (jakiegokolwiek rodzaju) na grę, chyba że zmienisz płeć. Jeśli zmienisz płeć, będziesz mógł użyć drugiej zakładki. Nie możesz użyć więcej niż dwóch zakładek na grę, choćby nie wiadomo co.

  1. Okaż wszystkim Zakładkę, by mogli potwierdzić jej wiarygodność.
  2. Zatańcz dookoła stołu, krzycząc “Vierzę v vygraną! Vierzę v vygraną! Bwahahaha! Ałuuuuuuuu!” Ostatni okrzyk powinien brzmieć najbardziej wilkołaczo, jak to możliwe.
  3. Teraz możesz ukraść innemu graczowi jedną Moc, która jest w grze. Odrzuć liczbę kart równą poziomowi Mocy, którą chcesz zabrać. Potem rzuć kostką:
    1. Jeżeli wyrzuciłeś 4 lub mniej, weź Moc i zagraj ją natychmiast (jeśli masz wystarczający Poziom, by to zrobić) albo dołóż ją sobie na rękę.
    2. Jeśli wyrzuciłeś 5 lub więcej, możesz wziąć Moc i zagrać ją natychmiast, bez względu na Twój Poziom.
  4. Daj Zakładkę graczowi, który padł Twoją ofiarą. Jesteś odporny na kolejne użycia Oficjalnej Zakładki Mocarnej Plenipotencji w czasie tej rozgrywki.

 

Oficjalna Zakładka Świątecznego Nastroju!

Możesz użyć tej zakładki w dowolnej grze z serii Munchkin. Zakładka może być wykorzystana w dowolnej chwili. Możesz użyć jedynie jednej zakładki (jakiegokolwiek rodzaju) na grę, chyba że zmienisz płeć. Jeśli zmienisz płeć, będziesz mógł użyć drugiej zakładki. Nie możesz użyć więcej niż dwóch zakładek na grę, choćby nie wiadomo co.

  1. Pokaż wszystkim Zakładkę, by mogli potwierdzić jej wiarygodność.
  2. odedrzyj dolną część Zakładki i zegnij ją. Umieść zgięte Drzewko Świąteczne przed sobą. Drzewko nie jest Przedmiotem i nie może zostać ukradzione albo stracone w wyniku Klątwy ani Marnego Końca.
  3. W dowolnym momencie możesz zajrzeć pod Świąteczne Drzewko, wychwalając – GŁOSNO! – Oficjalny Munchkinowy Świąteczny Nastrój. (Jeżeli ludzie dookoła nie patrzą na Ciebie, by zobaczyć, co się dzieje, masz za mało ducha świąt!) Odrzuć Drzewko i resztę tej Zakładki z gry i dobierz trzy zakryte Skarby. Możesz natychmiast je zagrać, nawet w trakcie walki.

Oficjalna Zakładka Zł(ot)ego Rewolwerowca

Możesz użyć tej zakładki w dowolnej grze z serii Munchkin. Zakładka może być wykorzystana w dowolnej chwili. Możesz użyć jedynie jednej zakładki (jakiegokolwiek rodzaju) na grę, chyba że zmienisz płeć. Jeśli zmienisz płeć, będziesz mógł użyć drugiej zakładki. Nie możesz użyć więcej niż dwóch zakładek na grę, choćby nie wiadomo co.

  1. Okaż wszystkim Zakładkę, by mogli potwierdzić jej wiarygodność – nie będą w stanie tego zrobić, gdy skończysz.
  2. Podziuraw Zakładkę tak, aby wyglądała na rozstrzelaną.
  3. Krzyknij “Pojedynek!”. Wszyscy gracze rzucają kostką i dodają wynik do bonusów, które otrzymują z noszonych Pistoletów. Poziomy się nie liczą.
  4. Zwycięzcą jest gracz z najwyższą sumą. Losowo (tak jest, na ślepo) wybiera po jednej karcie z ręki każdego z pozostałych graczy. Zwycięzca może być tylko jeden. W razie remisu, gracze z najwyższymi wynikami rzucają kością jeszcze raz… i jeszcze raz, aż jeden gracz wygra pojedynek.

Karty

Nazwa: Boa Constructor
Poziom: 4
Opis: Teren budowy! +3 przeciwko munchkinom bez Hełmu.
Marny Koniec: Wyściskał cię. Odrzuć Przedmioty o łącznej wartości co najmniej 500 Sztuk Złota.
Skarby: 2

Nazwa: Book Wyrm
Typ: Smok
Poziom: 8
Opis: Przedmioty, których działanie opiera się na ogniu, dają przeciw niej podwójny bonus!
Marny Koniec: Ciii! Nie możesz mówić głośniej niż szeptem do początku swojej następnej tury. Jeśli odezwiesz się głośniej, strać Poziom.
Skarby: 2

Nazwa: Ear Worm
Poziom: 1
Opis: Nigdy cię nie zawiedzie. Nie możesz Uciekać.
Marny Koniec: Strać Poziom, chyba że jesteś Niziołkiem lub Gnomem. Wygląda na to, że świat jest naprawdę mały.
Skarby: 1

Nazwa: Feet Cheat
Opis: Możesz ubrać dowolną liczbę Butów, niezależnie od ograniczeń. Jeżeli masz stracić Buty w wyniku Klątwy lub Marnego Końca, stracisz wszystkie z nich (nawet jeśli opisy niektórych mówią inaczej) i tę kartę.
Nazwa: Rollback
Opis: Zagraj w trakcie dowolnej walki. Odrzuć WSZYSTKIE karty zagrane do tej pory w tej turze. Gracz, którego tura się odbywa, zaczyna od początku, Otwierając Drzwi.
Wartość: 300 Sztuk Złota

Nazwa: Lighting Bolt
Opis: Zagraj w trakcie dowolnej walki. +3 dla wybranej strony. Jednorazowego użytku.
Wartość: 200 Sztuk Złota

Nazwa: Weirdly Bearded
+5 dla Potwora
Opis: Zagraj w trakcie dowolnej walki. Potwór jest teraz Brodatym (jeśli już wczęśniej był Brodaty, teraz jest Dziwnie Brodaty). Potwór broni jednego Skarbu więcej.
Nazwa: No Guts, No Glory
Opis: Zagraj w trakcie dowolnej walki. +4 przeciwko zombie munchkinom i przeciwko Nieumarłym Potworom. Jednorazowego użytku.

Nazwa: Cult Membership Card
Opis: Witaj w klubie! Od teraz jesteś członkiem kultu Wielkiego i Munchkinowego Zła!
Umieść tę kartę przed sobą. Za każdym razem, gdy opodal przechodzi ktoś, kto nie gra z wami, możesz poprosić go, by zagrał za ciebie następną turę. Jeżeli się zgodzi, zdobywasz Poziom, gdy tamten skończy turę. (Możesz, oczywiście, wspierać go dobrą radą.) Potem daj tę kartę temu dobremu człowiekowi!
Możesz spróbować tego tylko raz na grę, nieważne jak wiele masz w kieszeni Cult Membership Cards

Pozostałe posty

  • Munchkinowa Mata do Gry: Flower Sz(t)uka Złota!

    Ekstra Łup! Raz na turę, kiedy sprzedajesz Przedmioty, by kupić Poziom, możesz rzucić kością i pomnożyć wynik razy 100. Mata pozwala Ci zamienić wynik na Sztuki Złota, potrzebne do kupienia Poziomu. Jeżeli Twój rzut kością da wynik mniejszy niż Twój … Czytaj dalej

  • Meeples

    Na początku gry w Munchkina, wybierz jeden wzór Meepla i weź wszystkie pięć Meepli tego rodzaju: jeden Mega-Meepel i cztery Nie-Mega-Meeple. (W grze, w której rozpatrywane są ograniczenia odnośnie liczby używanych gadżetów, te Meeple liczą się jako jeden.) Możesz użyć … Czytaj dalej

  • Monster Box Promki

    Zakładki Munchkin Legendy: Oficjalna Zakładka Wiedzy Tajemnej! Polska wersja do znalezienia tutaj. Munchkin: Oficjalna Zakładka Zakopanego Skarbu! Polska wersja do znalezienia tutaj. Super Munchkin: Oficjalna Zakładka Skrzydlatego Hełmu Szybkości! Możesz użyć tej zakładki w dowolnej grze z serii Munchkin. Zakładka … Czytaj dalej